Forum Forum Serwera MuRekord

Forum Serwera MuRekord "Trinity"
JOIN US!
 

Info odnośnie serwera
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Serwera MuRekord "Trinity" Strona Główna -> Informacje od Zarządu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ScaRRyFroG
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się tu wziołem?

PostWysłany: Pią 22:09, 15 Wrz 2006    Temat postu: Info odnośnie serwera

A oto co postanowiłem:

Najprawdopodobniej jutro wieczorem a najpóźniej w niedziele w godzinach popołudniowych nastąpi "RES ACC" czyli kasacja kont i start od nowa. W ramach rekompensaty zapewnie wam zajebistą zabawę ale więcej na ten temat znajdziecie wkrótce na forum.

Oto konfiguracja jaka będzie po resie:

Exp: 25
Drop: 35
HP Mobów: 100%
Reset: na 350 lub 400 lvlu (zalezy jaka wersja bedzie) 500(SM/BK/ME)/550(MG/DL)
Gildia: od 250 lvlu
MG: od 220 lvlu
DL: od 250 lvlu
Max level Itemka: +13+16(lub +2Cool
Serca etc: ubogie
Bless: 100%
Soul: 60%
Soul + luck: 85%
Life: 80%

---------------------------------------------------------------------------------------
CHAOS MACHINE
---------------------------------------------------------------------------------------
+10 - 80||90 + luck
+11 - 75||85 + luck
+12 - 65||75 + luck
+13 - 50||60 + luck

--------------------------------------------------------------------------------------
INWAZJE
---------------------------------------------------------------------------------------
Czas Inwazji:

Golden Goblin: co 180 minut
Golden Taikan: co 240 minut
Golden Dragon: co 300 minut
Golden Lizard: co 420 minut
Golden Tantalos: co 600 minut

BOK+1: biżuteria
BOK+2: to co normalnie z K1
BOK+3: to co normalnie z K2
BOK+4: to co normalnie z K3
BOK+5: to co normalnie z K4

---------------------------------------------------------------------------------------
EVENTY
---------------------------------------------------------------------------------------
BC: co godzine
DS: co 2 godziny
CC: co 6 godzin
CS: raz na tydzień

Brak Spotów!!!

To na tyle jeśli chodzi o ustawienia... mam nadzieję, że przypadną wam do gustu Smile


"Trinity"

ret


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vita




Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dala od ludzi:)

PostWysłany: Pią 22:31, 15 Wrz 2006    Temat postu:

Niom Scarry dales rade jednak.. gratki ^^ ble by fast on^^( to do Immo:jednak Immortal mnie przekabaciles:P Nawet lepiej ze ten ress acc bedzie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
IceMan




Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:52, 15 Wrz 2006    Temat postu:

nonono to konfiguracjia ladna a jak tam reszta ads, nowe mapy, nowe itemki itd ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sarces




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:07, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Ja jednak nie chce tego res acc bo nie posiadam zbytnio czasu na ciagle zaczynanie od zera wiem jesli serv na tej wersji trochu dluzej postoi i da sie dobra reklame zaraz sie ludzi zejdzie . A najgorsze ze wiele moich kumpli odejdzie a tego bardzo nie chce . Za duzo tych poczatkow az do znudzenia . Na kazdym servie jakim gralem zawsze musialo cos pojsc nie tak . Restarty serva zamykanie servow , jednym slowem "terr0r" mam jednak nadzieje ze zostanie tak jak jest i sie pouruchamia wylaczone mapy czyli cc i cs i zrobi sie jakas ciekawa stronke i wlasnie ciekawa reklamy mam nadzieje ze scarry wezme te slowa ktore tu umiescilem do serca . (nie myslcie ze ja lubie 2 strone ^^^^ ) pozdro dla ludzi ktorzy graja Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WOLK




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:29, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Najwazniejsze jest to - ze nasz server nie jest zamykany jak inne. Jestesmy juz pare lat i chyba nie powinno nikogo dziwic to , ze gra sie rozwija - zmieniaja sie wersje - wchodza nowe dodatki - i res acc , no niestety czasami jest koniecznoscia. Taka jest cena dobrej gry - bo chyba nikogo nie bawia roznego typu bugi czy tez braki. Oczywiście mozna i nic nie robic i nic nie poprawiac - tak by konta zostały.Większosc problemow jest rozwiazywana juz w trakcie uruchomionego servera - niestety wszystkiego bez resa acc nie da sie zrobic...Tym razem staramy sie postawic taki server by stal jak najdłuzej bo ani nas(adminow) ani was (graczy) res acc nie bawi. Wszystkim satłym i nowym graczom zycze dobrej zabawy na naszyn servie. - WOLK.......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
virus




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:24, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Hehe oblukam te wasze wypociny na tym entym ser. MU Rekord i znow pokaze jak sie robi prawdziwego bk Very Happy


POzDro Caramon Cool

ort


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martinus




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:24, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Scary na starym forum jest rozmowa na temat wiekszej ilosci dla DL i MG. Proponuje abys ja przeczytal o ile tego nie zrobiles wczesniej. Bo mortal nie ma racji w swoim twierdzeniu ze MG i DL powinni miec wiecej pkt po resie niz klasy podstawowe. Bardzo ladnie to udowodnil Nordvig.
Uwazam ze jego argumenty sa niepodwazalne a dodam od siebie ze SM musi wydac pkt w STR aby nosic SET i tylko po to mu sa one potrzebne. A DL i MG zwiekszaja PKT wydane w STR a zwiekszaja takze DMG.

Argumenty Nordviga i moj powyzszy powinny zmienic Twoje podejscie do PKT po resie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ScaRRyFroG
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się tu wziołem?

PostWysłany: Sob 23:32, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Martinus masz racje - już to przemyślałem wczoraj w nocy. To co jest w temacie to jest wstepna konfiguracja a nie ostateczna Smile w ostatecznej bedzie za res tyle samo pkt (jako iż max lvl bedzie 400 wiec MG i DL automatycznie bedzie miał wtedy te 50 pkt wiecej) pozdroo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortal




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:15, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Marti a co da str dla eMG? A DL? Musi rozdac staty na 5 wiec i jemu te 50 pkt wiecej by sie przydalo. Co do strMG to do niego twoja krytyka juz bardziej pasuje ale nie poruwnuj eMG do SM i strMG do BK! Sam widzialem co potrafi zrobic taki SM. Ja na strMG bilem w bc7 po okolo 150 (wtedy z tsa bilem) a SM walnol nove za kilka tysiecy. W duelach tez szans nie mialem z SM - zamrozil mnie i walnol nove. Jedyna przewaga a raczej zrownowarzenie MG do SM i BK to te 2 pkt na lewel wiecej. Pamietaj ze od 220 lewelu masz o 1 pkt wiecej do 400 zbierze sie 180! Wiec moze usuncie ten 1 dodatkowy punkt of 220 lewelu bo znajac zycie itemy do questa jak i na combo beda w sklepie (co moim zdaniem jest niedopuszczalne - ale o tym juz Martinus tak jak i Nordvig nie wspominaja). Marti na SB przed resem nie narzekales ale na to ze mamy 50 punktow wiecej to prawie sie "popluliscie" na forum.

Przewaga SM jest wiecej czarow i wieksza szybkosc, BK ma wiecej defa, szybkosci i lifa no i dmg ze skilow i energy. Jedyna "brbonia" MG sa te 2 punkty wiecej. Scarry owszem po pierwszym resie na 400 lewelu bede mial tak jak po resie z 50 pkt wiecej, ale po kilku resach nie bedzie juz nic i MG bedzie coraz bardziej gorszy w stosunku do SM i BK - a chodzi o ta rownowage. DL ma oczywisice wiekszy dmg ale nie ma skila obszarowego (kon dlugo sie laduje). Ale ma jeszcze command wiec te 50pkt wiecej po resie by mu sie przydaly.

Scarry co do ustawien podoba mi sie ze niektore sa podobne do tych ktore ja proponowalem. Co do pralki mysle ze za duzo % no chyba ze jawele leca zadko (byle nie bez przesady) to wtedy to by mialo sens. Oswiec nas rownierz w sprawie daredevil aidy itp bo sam ciekawy jestem czy beda :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sarces




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:32, 17 Wrz 2006    Temat postu: Uwagi (res) xD

Te rozdawanie pktow to maskara... pkty za res powinny byc tak ustawione bk 600 / sm 600 / me 600 / mg 650 / dl 600 mg ma przerabane jako emg i strmg jako emg malo mu daje obrazen jak rozdaje w ene a patrzac na strmg to nie ma premi do skilla jak pakuje w energie . Uwazam aby tak byly ustawione pkty za res (skoro reset od 400lvl'a .... ) Bez spotow aha i jeszcze nie wiadomo czy bedzie tak duzo moobow jak na tamtej wersji bo w koncu to inna wersja . Nawet mozna byloby za res 700 ^^ przy expie ... Zeby res oplacalo sie robic a jak wiem to zanim ktos wbije resa ... ^^ to zycze powodzonka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blooh




Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z brzucha (chyba)

PostWysłany: Nie 0:34, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Jesli jutro ruszy serw, to 1 res ubity bedzie pewnie hmm minimum polowa pazdziernika max koniec pazdziernika ^^ Razz

700 pkt bylo by spoko, dla kazdej rasy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sarces




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:37, 17 Wrz 2006    Temat postu: hiho

Da resa sie nie bedzie oplacalo robic... Maly exp i 400lvl res !!! ^^ Scarry zrob poprawki co do tego ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martinus




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:39, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Wiesz co Mortal ? Do Ciebie gadac to jak grochem o sciane ...

Uzywasz ciagle tych samych argumentow, a ja z Nordvigiem podaje Ci ciagle nowe i wyliczamy Ci o ile jestes lepszy grajac str MG. a nikt nie bedzie gral eMG chyba ze nie bedzie mial broni wtedy do tego bedzie zmuszony.
Dla mnie to co piszesz jest wyraznie podyktowane checia maksymalnego zwiekszenia przewagi strMG a przy okazji i DLa nad pozostalymi postaciami poniewaz sam grasz tylko strMG i masz nadzieje ze bedziesz dzieki temu nie do pokonania (resy) przez innych.

Ja mam SB ktore mozna przez ustawienia oslabic a Ty masz skill ktortego niczym nie mozna oslabic. Jesli tylko bedzie taka mozliwosc oddam SB za tego skilla bez chwili najmniejszego wachania.

Skill w broni dla MG jest najmocniejsza zdolnoscia w grze.

Jesli chodzi o NOVe to fakt ze zadaje olbrzymie obrazenia ale laduje sie przez 8 sekund. W tym czasie mozna zrobic mase rzeczy. Skoro nie umiesz tego wykozystac Twoj problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aga




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:44, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Za duży lvl na res przy takim exp, max 350 i nie powinno być więcej, to naprawdę będzie długa męczarnia. Co do pkt nie mam zdania, na chwilkę obecną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ScaRRyFroG
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się tu wziołem?

PostWysłany: Nie 0:46, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Mortal pomyliles sie w jednym:
180pkt + (220*2) = 180+440 = 620 pkt wiecej (czyli 100 lvli) - mało?? tłumaczyłem ze reset bedzie na 400 lvlu (co ułatwi grę, gdyż exp potrzebny do reseta bedzie taki sam albo troszke mniejszy) więc o 50 lvli będzie do zdobycia więcej i przez te 50 lvli MG i DL zdobędą dodatkowe 50 pkt więcej - te które miały być za resa... rozumiesz juz??

Także nie przerazajcie się tym lvl400 - bo to naprawde ułatwia grę:
dam przykład - mając 500 tys expa (przy max lvl 350) posiadamy 305 lvl czyli (biorąc MG) mamy do rozdania 2145 pkt... a mając 500 tys expa (przy max lvl 400) posiadamy około 340 lvlu czyli (biorąc MG) mamy do rozdania 2380 pkt

Jak widzicie jest to o 235 pkt wiecej - mam nadzieje ze rozumiecie Wink

Co do nowych mapek:
Aida, Crywolf, LoT, Loren, Icarus2 <---- to bedzie

Co do nowych setów:
- lather set zastąpiony jest baphome setem
- light plate zastąpiony jest Lord setem
- reszta setów niczego nie zastępuje
- nowe bronie nie zastepuja starych

Co do DLa:
Command u niego nie działa i jest stałe (wynosi 2006)
- dmg kruka zależy od:
* lvlu kruka
* lvlu postaci
* resetu postaci
- dmg konia zależy od energii

Reszta u DLa dziala (kruk na 17 poziomie z 300 lvlem DLa, bez resetu zabiera w a2 po 1800 dmg)

I dlatego DL tez bedzie mial 500 pkt za resa gdyz do command dodawac nic nie musi (a nawet nie może) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Serwera MuRekord "Trinity" Strona Główna -> Informacje od Zarządu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin